Website laden..

 Veelgestelde vragen

Tickets

Tot wanneer heb ik de tijd om mijn tickets te personaliseren?

Je hebt in principe tijd om je tickets te personaliseren tot aanvang van het festival. Let wel, je ontvangt je ticket pas nadat deze gepersonaliseerd zijn, wacht hier dus niet te lang mee!

Ik ben mijn tickets kwijt, wat nu?

Geen probleem je kunt via deze link je tickets opnieuw laten versturen.

Waarom moet ik mijn tickets personaliseren?

Wij vragen jou om je tickets te personaliseren om fraude tegen te gaan. Het is voor ons als organisatie van belang om te achterhalen of tickets rechtmatig zijn verkregen. Je kunt de gegevens na personalisatie niet meer wijzigen, wel zijn ze nog gewoon verhandelbaar. 

Andere redenen waarom we je vragen tickets te personaliseren:

  • De doorverkoop van tickets op de zwarte markt te voorkomen
  • Het kunnen bereiken van iedere bezoeker in geval van een noodsituatie (bijv. plotseling opkomend slecht weer)
  • De veiligheid op het evenement te optimaliseren door iedereen te kunnen identificeren

Wie ontvangt de tickets na personalisatie?

De ticketkoper ontvangt alle tickets uit de bestelling, deze worden direct na het afronden van de personalisatie verstuurd.

Kan ik mijn gegevens na personalisatie wijzigen?

Nee, als de tickets eenmaal op naam staan kun je deze gegevens niet meer wijzigen. Het is echter geen probleem als iemand anders met jouw tickets het festival wil betreden. Let wel, wanneer een ticket eenmaal gescand is, verliest deze zijn geldigheid.

Het lukt me niet om de tickets te personaliseren of ik ervaar problemen

Je kunt hiervoor contact opnemen met de support afdeling via mail of whatsapp:

Email: support@cmtickets.com
WhatsApp: +31762012630 of klik hier om direct te whatsappen

Kan iemand anders met mijn ticket het festival betreden?

Ja. Let wel, wanneer een ticket eenmaal gescand is, verliest deze zijn geldigheid.

Ik heb tickets gekocht maar ben toch verhinderd, kan ik mijn geld terug krijgen?

Nee, helaas kunnen we geen tickets terug nemen en geld terugstorten. Je kunt ze wel verhandelen door ze bijvoorbeeld aan te bieden op Ticketswap, zie deze pagina.

Help, de data op mijn ticket klopt niet!

Op het ticket staat altijd de startdatum van het festival vermeldt, heb je enkel een Samstag ticket gekocht? Dan staat er nog steeds de datum van vrijdag omdat het festival dan al begint, maak je dus geen zorgen.

 

Mocht je het antwoord op jouw vraag niet kunnen vinden, neem dan even contact met ons op!