Website laden..

 Veelgestelde vragen

Mocht je het antwoord op jouw vraag niet kunnen vinden, neem dan even contact met ons op!

 

Tickets

Tot wanneer heb ik de tijd om mijn tickets te personaliseren?

Je hebt in principe tijd om je tickets te personaliseren tot aanvang van het festival. Let wel, je ontvangt je ticket pas nadat deze gepersonaliseerd zijn, wacht hier dus niet te lang mee!

Waarom moet ik mijn tickets personaliseren?

Wij vragen jou om je tickets te personaliseren om fraude tegen te gaan. Het is voor ons als organisatie van belang om te achterhalen of tickets rechtmatig zijn verkregen. Je kunt de gegevens na personalisatie niet meer wijzigen, wel zijn ze nog gewoon verhandelbaar. 

Kan ik mijn gegevens na personalisatie wijzigen?

Nee, als de tickets eenmaal op naam staan kun je deze gegevens niet meer wijzigen. Het is echter geen probleem als iemand anders met jouw tickets het festival wil betreden. Let wel, wanneer een ticket eenmaal gescand is, verliest deze zijn geldigheid.

Kan iemand anders met mijn ticket het festival betreden?

Ja. Let wel, wanneer een ticket eenmaal gescand is, verliest deze zijn geldigheid.

Ik heb tickets gekocht maar ben toch verhinderd, kan ik mijn geld terug krijgen?

Nee, helaas kunnen we geen tickets terug nemen en geld terugstorten. Je kunt ze wel verhandelen door ze bijvoorbeeld aan te bieden op Ticketswap.

Help, de data op mijn ticket klopt niet!

Op het ticket staat altijd de startdatum van het festival vermeldt, heb je enkel een Samstag ticket gekocht? Dan staat er nog steeds de datum van vrijdag omdat het festival dan al begint, maak je dus geen zorgen.